سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : پنج شنبه 91/12/3 | 9:28 عصر | نویسنده : حاج عبدالله گرایلو
عرضه 520 عنوان نرم افزار"همراه زائر

مراسم رونمایی رسانه‌ای از نرم افزار جامع همراه زائر امروز در شهر مقدس قم برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک به نقل  از اطلاع رسانی حج، در این مراسم حجت‌الاسلام روزبه برکت رضایی، مدیر اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری گزارش کاملی از نحوه تولید و قابلیت‌ها و امکانات این نرم افزار ارائه کرد.

وی اظهار داشت: این نرم افزار با مشارکت حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت و مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی تولید و منتشر شده است.

حجت‌الاسلام برکت‌رضایی خاطر نشان کرد: مدیریت پژوهشی این نرم افزار بر عهده بعثه مقام معظم رهبری بوده و مجموعه تمامی کتاب‌های حوزه نمایندگی ولی فقیه که امکان قرار گرفتن در تلفن همراه را داشته است در این نرم افزار قرار داده شده است و همچنین مسؤولیت فنی نیز برعهده مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی بوده است.

وی یادآور شد: مهم‌ترین اهداف این نرم افزار انتشار تمامی کتاب‌های حوزه نمایندگی ولی فقیه بر روی گوشی‌های همراه در قالب یک لوح فشرده برای در دسترس قرار گرفتن آسان اطلاعات مورد نیاز زائران بوده است.

مدیر اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: این نرم افزار در برگیرنده 520 عنوان کتاب با فرمت جاوا و قابلیت نصب بر تمامی تلفن‌‌های همراه با این قابلیت است.

وی اسرار و معارف، اعتقادات و پاسخ به شبهات، احکام و مناسک، تاریخ مکه و مدینه، ادعیه و حدیث، سفرنامه و خاطرات، مباحث اجتماعی و سیاسی حج، کتب مرجع و عتبات عالیات را از موضوعات 9 گانه این نرام افزار برشمرد.

حجت‌الاسلام برکت رضایی، انتشار 520 نرم افزار در قالب یک دی وی دی، نمایش تمام متن با فهرست و پاورقی، امکان جتسجو در متن و فهرست کتاب، امکان انتخاب متن مورد نظر و ارسال به صورت پیام کوتاه و انتقال به صفحه دلخواه را از امکانات و قابلیت‌های این نرم افزار عنوان کرد.

وی ادامه داد: امکان نصب یک یا چند نرم افزار دلخواه از این مجموعه بر روی گوشی تلفن همراه و هر نرم افزرا، ارائه دهنده متن یک عنوان کتاب به صورت مستقل از دیگر امکانات این نرم افزار به شمار می‌آید.

مدیر اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: این نرم افزار نخستین نرم افزار جامع حج و زیارت است که برای نصب بر روی تلفن همراه تولید شده است.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند این نرم افزار را از طریق پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری به نشانی
http://hajj.ir/ به صورت رایگان دریافت کنند.

شایان ذکر است، همچنین علاقه‌مندان می‌توانند این نرم افزار را از مراکز توزیع و فروش مؤسسه فرهنگی و هنری مشعر در سراسر کشور یا از طریق فروشگاه‌های مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی تهیه کنند.




  • دانلود فیلم
  • دانلود نرم افزار
  • قالب وبلاگ