سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : جمعه 91/11/20 | 10:29 عصر | نویسنده : حاج عبدالله گرایلو

به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت، پیرو اطلاعیه اعلام گروههای مرحله اول اعزام عمره مفرده، مشخصات گروههای مرحله دوم در روزهای 23 و 24 بهمن ماه ، از طریق اطلاعیه های استانی اعلام و ثبت نام در گروههای مربوطه نیز در کلیه استانها ( به جز استانهای تهران ، البرز و قم و قزوین ) در تاریخ 91/11/26 و استانهای تهران ، البرز و قم و قزوین در تاریخ 91/11/27 آغاز می گردد . افرادی که برابر اطلاعیه های استانی واجد شرایط تشرف در عمره 92-91 بوده اند ، می توانند در گروههای مرحله دوم ثبت نام و مشرف گردند .




تاریخ : جمعه 91/11/20 | 10:20 عصر | نویسنده : حاج عبدالله گرایلو

غلامرضا رضایی اظهار داشت: زائران عمره مفرده برای تأمین ارز خود می‌توانند با مراجعه به شعب ارزی بانک ملت در سراسر کشور دلار 2500 تومانی دریافت کنند.
 
وی با بیان اینکه این ارز به زائرانی تعلق می‌گیرد که در کاروان‌های خود ثبت نام کرده و حدود یک هفته تا زمان اعزامشان زمان باقی مانده است، گفت: هر زائر بالای 12 سال می‌تواند با ارائه کد ملی خود 300 دلار ارز با نرخ 2500 تومان برای سفر به عمره مفرده از بانک عامل دریافت کند.
 
معاون حج سازمان حج و زیارت اظهار داشت: همچنین هر سرپرست خانواده می‌تواند با در دست داشتن مدارک افراد تحت تکفل خود ارز مبادله‌ای را از بانک‌های ملت دریافت کند.




تاریخ : شنبه 91/11/14 | 6:22 عصر | نویسنده : حاج عبدالله گرایلو

دیرکل عتبات سازمان حج:

http://www.abna.ir/pic/home/arrow4rtl.gifثبت نام اعزام های نوروزی عتبات از هفته اول اسفند ماه آغاز شد

 

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از آغاز پیش ثبت نام اعزام های نوروزی عتبات عالیات از هفته اول اسفند ماه امسال خبر داد. 

 

 

به گزارش خبرگزاری اهل‎بیت(ع) ـ ابنا ـ «مسعود اخوان» مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت، امروز ـ پنچشنبه 12 بهمن ـ اظهار داشت: متقاضیان اعزام به عتیات عالیات درایام تعطیلات نوروز، می‎توانند از هفته اول اسفند ماه با مراجعه به سایت پیش ثبت نام به نشانی www.atabat.haj.ir نام نویسی کنند.

این مقام مسئول در سازمان حج و زیارت یادآور شد: اعزام های نوروزی عتبات عالیات از 24 اسفند ماه امسال آغاز و تا 24 اردیبهشت ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

اخوان همچنین از احتمال افزایش اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه هم اکنون اعزام های پیش ثبت نام قبلی عتبات در حال انجام است گفت: اعزام زائران ایرانی از 28 دی ماه گذشته آغاز شده و تا 23 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

به گفته اخوان روزانه حدود دو هزار زائر ایرانی از طریق مرز زمینی و هوایی وارد کشور عراق می‎شوند.

مدیر کل عتبات عالیات ادامه داد: در هفته 64 پرواز از 17 ایستگاه پروازی کشور به سمت نجف و بغداد انجام می شود




تاریخ : شنبه 91/11/14 | 6:21 عصر | نویسنده : حاج عبدالله گرایلو

http://www.abna.ir/pic/home/arrow4rtl.gifزمان ثبت‌نام مرحله دوم اعزام به عمره در تمامی استانها

 

سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه ای، جزئیات مرحله دوم ثبت‌نام در کاروان‌های عمره مفرده 91-92 را اعلام کرد. 

 

 

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه ای، جزئیات مرحله دوم ثبت‌نام در کاروان‌های عمره مفرده 91-92 را اعلام کرد.

در اطلاعیه سازمان حج و زیارت آمده است، پیرو اطلاعیه اعلام گروه‌های مرحله اول اعزام عمره مفرده، مشخصات گروه‌های مرحله دوم در روزهای 23 و 24 بهمن ماه، از طریق اطلاعیه‌های استانی اعلام و ثبت نام در گروه‌های مربوطه نیز در کلیه استان‌ها به جز استان‌های تهران، البرز و قم در تاریخ 26 بهمن سالجاری و استان‌های تهران، البرز و قم در تاریخ 27 بهمن سال‌جاری آغاز می‌شود.

افرادی که برابر اطلاعیه‌های استانی واجد شرایط تشرف در عمره 92-91 بوده‌اند، می‌توانند در گروه‌های مرحله دوم ثبت نام کرده و مشرف شوند




تاریخ : شنبه 91/11/14 | 6:20 عصر | نویسنده : حاج عبدالله گرایلو

تأمین ارز 2600 تومانی زائران عمره مفرده

 

رئیس سازمان حج و زیارت از تأمین ارز 2600 تومانی برای زائران عمره مفرده خبر داد. 

 

تأمین ارز 2600 تومانی زائران عمره مفرده

 

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ حجت‌الاسلام سید احمد موسوی رئیس سازمان حج و زیارت درباره تأمین واکسن مننژیت زائران عمره گفت: موضوع واکسن مننژیت حجاج در اختیار مرکز پزشکی سازمان حج و زیارت است.

وی گفت: قراردادی را با این مرکز بسته‌ایم که تمامی کارهای مورد نیاز در این زمینه باید انجام شود.

رئیس سازمان حج و زیارت افزود: موضوع تهیه و تأمین واکسن مننژیت به صورت کامل به مرکز پزشکی حج و زیارت منتقل شده است.

مشاور رئیس جمهور در ادامه درباره تأمین ارز حجاج و زائران عمره مفرده گفت: چند روز گذشته با رئیس جمهور جلسه‌ای در ارتباط با ارز عمره مفرده و حج برگزار کرده‌ایم که دستوراتی هم داده شد.

موسوی با بیان اینکه محدودیت‌ها در مباحثه با طرف عربستانی برطرف شده است، تصریح کرد: بر این اساس اعزام زائران به عمره و حج به امکانات کشور و توسعه حرمین بستگی دارد.

رئیس سازمان حج و زیارت اظهار داشت: هر چقدر ارز، هواپیمایی و امکانات در اختیار ما باشد، زائران بیشتری را برای عمره مفرده اعزام خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور نیز دستورات لازم را به بانک مرکزی داده است و ما نیز 3روز گذشته هم با بانک مرکزی جلسه‌ای را در همین زمینه برگزار کرده‌ایم و بنا شد که ارز عمره ما را تأمین کنند.

مشاور رئیس جمهور در پاسخ به این پرسش که تا چه زمانی این ارز تأمین خواهد شد گفت: به دلیل اینکه از زمان برگزاری جلسه چند روزی می‌گذرد بانک مرکزی قول مساعد را در این زمینه داده است و اگر تا هفته آینده مقداری ارز به ما بدهند هم خوب است.

موسوی افزود: با این حال دستور رئیس جمهور داده شده و بانک مرکزی هم گفته است برای تأمین ارز زائران مشکلی نداریم.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: ارز زائران، ارز 2600 تومانی خواهد بود




  • دانلود فیلم
  • دانلود نرم افزار
  • قالب وبلاگ